právě hraje
PSLOUCHEJ
ŽIVĚ
HANÁPLAY SKYROCKPLAY
 
 

Jarní ovesná kaše

01. 04. 2017 - 10:30 | Výborná zdravá snídaně či svačina!

INGREDIENCE:

Na kaši:
jablko nebo hruška nastrouhané na tenké nudličky 1 ks
jemné ovesné vločky 1 hrnek
voda 4 hrnky
sušené ovoce 80 g
chia semínka 3 lžíce
slunečnicová semínka 1 lžíce
sůl 1 špetka
skořice, kardamon či vanilka jsou volitelné

Na jednu porci:
ovoce, ideálně lesní plody 1 hrst
orestovaná semínka či ořechy 1 lžíce
čerstvé klíčky 1 špetka
javorový sirup 1 lžička

POSTUP:

Dejte do středního hrnce všechny ingredience na kaši. Pokud dávám švestky, meruňky či jiné větší sušené plody, také je trochu pokrájím. Postavte na plotnu a krátce vše povařte, jde spíše o to, aby sušené ovoce změklo a povolilo. Jinak stačí ovesné vločky zalít horkou vodou. Je možné i sušené ovoce zalít horkou vodou večer, ráno pak stačí jen scedit a spolu s ostatními ingrediencemi zalít horkou vodou a nechat chvíli odstát a nabobtnat. Tuto hotovou kaši rozmixuji tyčovým ponorným mixérem a tak se v podstatě krásně osladí, že není třeba nic doslazovat. Pokud by se vám zdála přece jen málo sladká (každé ovoce má jiný obsah cukru a kyselosti), tak stačí přimíchat trochu agáve či javorového sirupu. Nyní si orestujte trochu oříšků. Skvělé jsou mandle, lískové ořechy, slunečnicová či dýňová semínka, pekanové či vlašské... Připravte kaši do misky, na vrch nasypejte čerstvé ovoce, ořechy či semínka, klíčky a můžete lehce zakápnout javorovým sirupem.

Dobrou chuť!

Ozvěte se nám

585 22 55 88
585 22 55 88 dopravní zpravodajství